mailadress: johan76@euromail.se

torsdag 1 juli 2010

Vägval

Igår hade vi möte med facket, personal och chefen på jobbet. Den 1:a september försvinner mina kollegers och min nuvarande tjänst. Detta har vi iofs vetat sedan i september 2009, men det har varit otydligt vad som kommer hända med oss.
Den info som vi fick igår var att de i första hand skall hitta en omplacering på jobbet. Går inte detta så skall vi få ta del av ett förmånligt paketerbjudande som i mitt fall innebär 10 månaders full betalning.
Nu står jag i ett svårt vägval. Skall man acceptera en omplacering och fortsätta att jobba inom samma bransch eller skall man ta paketet och våga anta nya utmaningar i livet?
Oavsett vilket beslut jag fattar så kommer jag att gå med en klump i magen under semestern.
Men jag vet att allt kommer ordna sig ;-)

Jag återkommer med hur min framtid kommer se ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar